4 March 2011

Purorōgu (プロローグ)

Bloguslemonus.

Assalamualaikum sume...this is our first post and the first blog. OUR. Meaning this blog has 2 admins. Sekejap je buat blog neh. Pagi terpikir nak buat blog. Malam dah siap dah. Blog kitaorg mngenai kitaorg2 je. Private blog kononnye. Just as cyber diary. Sebar kat kengkawan je. xspesifik. xdapat seru lagi kalau nak buat blog berpolitik, berilmiah, berniaga ke ape ke. Rase blog neh banyak merapu..i dont care. Blogus=blog+us. Blog kitaorg. Lemonus? Lemon kitaorg? (eh???). Saje tambah lemonus sebab bile sebut bloguslemonus macam spell dalam harry potter. So, macam best. V(n_n)(n_n)V

Kakak.

Kitaorg adelah kembar yang never seiras. Same2 mmbanting tulang menanam anggur (penganggur) sementara tunggu nak masuk u. Nak cari keje...tapi..ntahlah...Mak pon macam xkesah je kitaorg tercangak kat umah, yang penting buat keje umah. Masak, basuh baju, kemas rumah, yang basic2 macam tu kalau xnak buat gak, xyah tunggu mak halau, aku sendiri berambus. Tensi dengan diri sendiri.

Macam mane nak beza post aku ngan post adik, after this post, post yang laen aku akan gune wane coklat, kunin2 ke or wane yang terang2. Dye lak akan gune kaler hijau or wane yang gelap2. Cara tulisan pon xsame then ade signature memasing. Mesti dapat beza nye! (Nape aku buat blog berduet?) 1. Aku malas update. Ade gak buat blog dulu2 tapi sumenye terkubur...2. Boring. 3. Tension dengan 'suasana'. Kalau seorang ibu membebel..xpe. Aku xkesah. Tapi macam kalau 3 ORANG IBU? Ade 2 orang tambahan yang suke suki acting macam mak aku =(..huh, kirai! Ok. Aku pas kat adik aku plak~

Adik.

aigoo..haha..treatmark ak tuu..soo, x yah pelik kalo ak slaluu ltk bnde tuu kt pos2 yg mendatang~*tade idea nk intro...oke, sprti yg dinyatakan di paragraph di ats, reason2 why blog ak berduet pon same jer soo x pyh ler huraian lagi kan ;)..bkn ade cikgu bm nk meraitnyerpon...btw, ak nie mmg xtremely malas nk mlyan org  yg mushy2, gedixs2, liar2 (wild), n sesape yg gemor btui nk blame dunie nie bile something happen kt diorang..*no offense k~

last but not least, tetibe nk tulis nie..haha:D-diriwayatkan drpd Anas.."none of you should long for death because of a calamity that had befalled him..n if he cannot, but long 4 death,then berdoalah 'Ya Allah,let me live as long as life is better 4 me,and take my life if death is better 4 me'...sweet kan,,ak rase sweet lar..korang..tepuk dada tnyeler selere sndiri~ janaaa....

Kakak lagi.

xsweet langsung-.-"




No comments:

Post a Comment