6 March 2011

Ikayō (如何様)

Alohomora. Switch and flick. Wingardium leviosa. Expecto potranum. Bloguslemonus! :D

Aku as chef more to witch.

2 3 hari neh sangat xbest. Tukang masak breakfast xde. Aku malas nak bangun awal2 sediakan makanan kat obasan. (Aimi g memandu ;(). Maleh. Malas. Lazy. Tapi aku bangun jugak. Waktu tengah hari baru part aku masak. Selalunye kitaorg masak same2. Masakan lak kadang2 kalau masak sedap, sedap sangat (cewah!). Bertambah lah 2 ekor budak yang baru balek sekolah makan. Kalau xsedap, bukan sahaje xsedap, malah beracun lak 2! Ceri-beri aku makan kari aku hari 2! Maka...adik2 sume makan kat rumah jiran~

 
chef kazu


witch kazu membancuh poison
masakan beracun chef a.k.a witch kazu
 extra:

dapat printer percume :)

2je nak cite. Actually arini nak emo. Tapi bile aku start nak kutuk, nak marah, aku rase xbetul. Sebab bile  kite bace orang kutuk2 kite kat blog, kite rase marah+benci kan? Tipulah korang rase hepi. Aku penah rase camtu...i know lah~ So... sebab itulah aku xnak pos marah2 kutuk2 neh. Tapi suatu hari nanti mungkin keluar jugak pos2 camtu :) Ikayo!

    

No comments:

Post a Comment